Clickbanktan Para Kazandırmaya Devam Ediyor

Kazanç Sistemi Clickbanktan Para Kazandırmaya Devam Ediyor

Bildiğiniz gibi 2011 yılının başından itibaren Google Adwords ile affiliate ürünlerine reklam verebilmek bir işkence haline gelmeye başladıktan sonra daha sonra da reklam verilemez hale gelmişti. Bu aşamadan sonra internetten para kazanan birçok satış ortağı pasif satış tekniklerinden makale pazarlaması ile internetten para kazanmaya yöneldi.

Buna rağmen CHIP dergisine röportaj veren Çağatay Berker’in hazırladığı İnternetten Para Kazanma Eğitim Seti olan Kazanç Sistemi kullanıcıları reklam yayınlayarak internetten para kazanmaya devam ediyor. 

Kazanç Sistemi Eğitim Seti kullanıcısı Murat Türkmen Kazanç Sistemi eğitimindeki yöntemleri uyguladıktan sonra reklamlarının yayınlamaya başladığı ilk günden itibaren para kazanmaya başlamış ve heyecanını üyelere özel paylaşım platformu Kazanç Sistemi Forumundaki diğer Kazanç Sistemi üyeleriyle paylaşmış. 

Kazanç Sistemi - Profesyonel E-Ticaret Eğitim Seti ile İnternetten Para Kazanın
Arkadaşlar ben geçen hafta cumartesi yani 21.04.2012 günü gece yarısında Çağatay beyin Kazanç sistemi eğitim setini aldım ve 2 bu hafta salı günü eğitim setini iki kere okudum ve bitirdim. Salı günü ilk reklamımı google adwords da verdim ve bu güne kadar toplam 8 reklam verdim. Vermiş olduğum reklamlardan bu günden itibaren yani bu gün sabahtan itibaren tıklama almaya başladım. Tabi ki bu sırada sürekli reklamlarımı kontrol ettim. Tıklamaların sayısı toplam 79 oldu ve biraz vakit geçtikten sonra sayı inmeye başladı, bende bu durumu anlamış değilim ama clickbanktan myaccount sayfama baktığımda ”2012-05-02 (current week) $31.86” böyle bir yazıyla karşılaştım. Bu benim bu günkü kazancım mıdır acaba.
İnternetten En Güvenilir Para Kazanma Kaynağınız Kazanç Sistemi Kitabı hakkında çıkan kullanıcı yorumlarını, para kazananların ödeme kanıtlarını ve daha fazlasını Kazanç Sistemi eKitabı kategorisinden öğrenebilirsiniz.

Kazanç Sistemi Eğitim Seti Web Sitesine Buradan Ulaşabilirsiniz!

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.