Kazanç Sistemi Başarı Öyküsü

Kazanç Sistemi Eğitim Setiyle Gelen Bir Başarı Öyküsü Daha

Satış ortaklığı sistemiyle internetten para kazanma yöntemlerinin yazılı ve videolu olarak anlatıldığı ve özel Kazanç Sistemi forumuyla üyelerin etkileşim halinde olduğu Kazanç Sistemi Eğitim Seti üyelerinden Mahmut Bey kendi başarı öyküsünü anlatan bir yazı kaleme almış. İnternetten Nasıl Para Kazanılır? diye soranlara kısa bir özet niteliğinde olduğu için bu konudan bahsetmek istedim.

Kazanç Sistemi Eğitim setinde çeşitli yöntemler anlatılmakta ve Mahmut Bey bunların hemen hemen tamamına yakınını kullanmış. 

Kazanç Sistemi Eğitim Setiyle Sen De İnternetten Para Kazanabilirsin İlk olarak Google Adwords Reklamcılığını kullanmış. Seçmiş olduğu ürünlere ait reklam metinlerini iki haftada bir güncellemeye özen göstermiş ve yeni anahtar kelimeler ekleyerek başarısız olan anahtar kelimelerini silmiş. Yaptığı bu çalışmalar ile tıklanma oranını arttırarak reklam maliyetlerini de azaltmış.

Sosyal medya devi FaceBook’u da kullanarak kazançlar elde etmiş. Kendisine on tane farklı hesap açmış ve bir hesabından grup kurmuş. Diğer dokuz hesabıyla arkadaşlar ekleyip grubuna davet etmiş. Grup üyelerinin grubu görebilmeleri için arkadaş davet etme zorunluluğu getirerek zincirleme bir reaksiyon oluşturarak üye sayısını hızla arttırmış. Grubundaki üye sayısı 5000 kişiyi geçene kadar sadece grupla ilgili şeyler paylaşmış ve sonrasında reklam linklerini paylaşarak satışa dönüştürmüş.

Video Pazarlama Yöntemlerini kullanmış. Youtube ve İzlesene gibi büyük video sitelerine en çok izlenen videoları yüklemiş. Ayrıca izlenme sayısı yüksek olan video sahiplerine para teklif ederek reklamlarını yayınlatmış. 

Forumlar: Reklam kabul eden 10 – 15 foruma üye olarak imzasına forumun konusu ile ilgili ürünlere ait reklamlar koymuş. (Webmaster sitesine hosting reklamı gibi) Düzenli olarak her gün forumlara üçer konu açmış ve ona yakın konuya da cevap olarak yorumlar yazmış. Her konunun ve yorumun altındaki imzasında yayınlanan reklamlardan gelen satışlarla kazanç sağlıyor.

Kendisine bir blog açmış ve düzenli olarak her hafta ikişer konu yazmış. Her yazdığı yazıya üçer adet etiket koyarak konunun kısa bir özetini geçmiş ve çapraz link değişimi kullanmış. Blogu için SEO çalışması yapmış. Böylece arama motorlarında üst sıralara çıkmak için bedava reklam yöntemlerinin en iyisini kullanmış. SEO danışmanlarına para vermek yerine kendi SEO çalışmanızı yapmanızı öneriyor.

Özetle Kazanç Sistemi Eğitim Setindeki tüm konuları adım adım uyguladığını ve kendini başarılı bir affiliate olarak gördüğünü söylerken aylık kazancının bir memur maaşının iki katına yaklaştığını da eklemeyi unutmamış.

Kazanç Sistemi Eğitim Seti Web Sitesini Buradan İnceleyebilirsiniz!

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.